Agentuurimalli
Mikä ihmeen agentuuri?
Edustamme taloyhtiötä mainostilan ulkoistettuna myyntipalveluna. Yhdistämme näkyvän mainostilan ja sitä etsivän yrityksen.
Yhteistyö
Sopivan kumppanin löydyttyä käymme läpi asiakkaan toiveet ja aikataulun, sekä mahdolliset kysymykset.
Sopimus
Sovimme taloyhtiötä edustaen sopimustekniset seikat, kiinnityksen, keston, sekä hinnan, toimien yhdistävänä linkkinä osapuolten välillä.
Sujuvan yhteistyön malli
Kehitämme jatkuvasti toimintaamme, ja kykenemme reagoimaan toiveisiin nopealla aikataululla, luoden sujuvan kokonaisuuden.
Miksi SurfAd
Agentuurimalli on Suomessa vielä kohtalaisen huonosti tunnettu. Erityisesti teknologia-alalla agentuurimalli on alkanut yleistymään. Yhdysvalloissa sekä Englannissa yleinen toimintatapa on alkanut saamaan jalansijaa myös kotimaassa.
Julkisivuremontit ovat kalliita ja välttämättömiä kokonaisuuksia, jotka ovat investointeina suuria kulueriä, erityisesti aikana, jolloin taloudellisesti on muutenkin tiukkaa. Taloudellinen epävarmuus yhdistettynä nouseviin rakennuskuluihin on saanut monet taloyhtiöt kokemaan paineita nostaa esimerkiksi vastikkeita, tai siirtää muita korjaustarpeita, jotta välttämätön remontti saadaan tehtyä valmiiksi. Hyvässäkin taloudellisessa tilanteessa operoiva taloyhtiö joutuu raottamaan kirstuaan reilusti ja joutuu miettimään tarkasti julkisivuremontin toteuttamisen ajankohtaa.
Näkyvällä paikalla sijaitseva kerrostalo muuntautuu isoksi valkokankaaksi. Tätä näkyvää mainospaikkaa hyödynnetään harvoin remonttikulujen kattamiseksi- monesti siksi, että ajatus remonttikulujen kattamisesta mainostamalla ei satu tulemaan mieleen, tai prosessikokonaisuus koetaan hankalaksi.
Erityisesti Helsingissä perinteinen ulkomainonta on digiaikanakin suosionsa pitänyt, tehokkaaksi koettu tapa tavoittaa kohderyhmät. Helsingin ydinkeskustassa on alettu hiljattain hyödyntää näkyvillä paikoilla sijaitsevia remonttityömaita peittäviä pressuja mainostarkoituksiin. Konsepti on koettu toimivaksi useiden mainostajien toimesta.
SurfAdin avulla taloyhtiö voi ulkoistaa mainostilan myyntiprosessin kokonaisuudessaan. Yhteistyö ja dialogi on sujuvaa mainostajan ja taloyhtiön välillä, ilman turhaa tärkeilyä tai byrokratiaa. Kun sovituista asioista pidetään kiinni vastuullisuutta unohtamatta, on tuloksena WIN-WIN tilanne: mainostilaa etsivä yritys saa poikkeuksellisen näkyvää mainostilaa, ja taloyhtiölle tarjoutuu mahdollisuus kattaa osa remonttikuluista hyödyntämällä passiivisia, mainostilaksi soveltuvia pintojaan joutumatta osallistumaan itse liikaa aikaa vieviin prosesseihin.
Olemme uusi, ketterä Suomalainen ulkomainosagentuuri. Laskutuksemme on yksinkertainen ja läpinäkyvä: emme laskuta tuntitaksalla, tai sisällytä piilokuluja laskutukseemme. Ennalta sovittu prosentuaalinen osuus kaupasta kattaa koko SurfAdin osuuden. Minimoidut kiinteät kulut, yksinkertainen prosessi, sekä erikoistuminen ensimmäisenä yrityksenä Suomessa täysin julkisivumainontaan mahdollistaa optimaalisen kulurakenteen kilpailukykyisine hintoineen.